عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

بورس مثبت ماند

عصر بازار- نماگر بازار سهام در معاملات روز جاری با ۲۴۰ واحد رشد به رقم ۷۸ هزار و ۶۸۸ واحدی رسید.

بورس مثبت ماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در دادو ستد های روز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه، یک هزار و 468 میلیون سهم به ارزش 313 میلیارد و 699 میلیون تومان در 101 هزار و 733 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 341 هزار و 337 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات سومین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 369 واحد رشد به رقم 55 هزار و 383 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 703 واحد ریزش رقم 170 هزار و 149 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با افزایش 26 واحدی رقم 65 هزار و 447 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 23 واحد رشد به رقم 3 هزار و 289 واحد و شاخص 50 شرکت با 9 واحد افزایش به رقم 3 هزار و 168 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، سهام شرکت های پارس خودرو، پست بانک ایران و تولید محور خودرو با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، سهام شرکت های کنتورسازی ایران، کاشی و سرامیک حافظ، ح.صنایع کاغذ سازی کاوه در داد و ستد های روز دوشنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را سهام شرکت های ح. معدنی صنعتی گل گهر، گروه پتروشیمی س. ایرانیان، فرآوری مواد معدنی ایران و بیشترین کاهش قیمت را ح.معدنی صنعتی چادر ملو، ح.سرمایه گذاری بهمن و  ح.سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها