عصر خودرو

شکایت هند علیه آمریکا برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر

عصر بازار- مقامات هندی طی روزهای گذشته نسبت به اجرای سیاست‌های دوگانه از سوی آمریکا اعتراض کردند.

شکایت هند علیه آمریکا برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، هند در راستای حمایت از شرکت‌های فعال در زمینه انرژی‌های پاک و تجدید‌پذیر قوانینی را در این کشور وضع کرده است.

    براساس این قوانین حمایتی تنها محصولات تولید شده در هند اجازه استفاده در حوزه تولید انرژی های تجدیدپذیر این کشور را دارند که این مسئله به ادعای آمریکا خلاف بسیاری از قوانین تجارت بین‌الملل است.

    هند اعلام کرده است که خود آمریکا قوانین مشابهی را در 16 ایالت خود اجرا کرده است و این کشور نسبت به اعمال سیاست‌های دوگانه از سوی آمریکا اعتراض کرده است.

    بنا به گفته وزیر انرژی هند، خود آمریکا در 16 ایالت خود سیاست مشابهی را اعمال کرده است اما نسبت به اجرای این مسئله توسط هند اعتراض کرده است که نشان دهنده سیاست دوگانه این کشور در زمینه انرژی‌های تجدید‌پذیر است.

    مقامات هندی اعلام کرده‌اند که با ادعای آمریکا، سازمان تجارت جهانی سیاست‌های هند را که در 16 ایالت آمریکا نیز در حال اجرا شدن هستند را مغایر با قوانین تجارت بین‌الملل اعلام کرده است به همین دلیل دولت هند به بالاترین دادگاه سازمان تجارت جهانی نسبت به این مسئله شکایت کرده و 16 شکایت مجزای دیگر را نیز علیه ایالت‌های آمریکا آماده کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها