عصر خودرو

۶ نکته رئیس سازمان هواپیمایی درباره ۸ ایرباسی که امسال به ایران می‌آیند

عصر بازار- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در مرحله نخست هواپیماهای خانواده ایرباس ۳۲۰ و ایرباس ۳۳۰ در سال ۲۰۱۶ وارد کشور می‌شوند، گفت: هیچ روحیه بازدارنده‌ای از سوی کشورهای اروپایی برای ممانعت از اجرا و نهایی شدن این پیش قرارداد مشاهده نمی‌کنیم.

۶ نکته رئیس سازمان هواپیمایی درباره ۸ ایرباسی که امسال به ایران می‌آیند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، پیش از این آلن ویدالیس، وزیر حمل و نقل فرانسه در سفر به ایران درباره آخرین وضعیت رفع موانع فروش هواپیماهای ایرباس به ایران گفته بود: در این زمینه مذاکرات طولانی بین دو طرف انجام شد و انعقاد قرارداد این پروژه در مراحل نهایی قرار دارد و تا چند هفته آینده نیز نهایی می‌شود.

    وی درباره اینکه آیا فروش این هواپیماها نیازمند مجوز دولت آمریکا است یا خیر گفته بود: بیش از 10 درصد تجهیزات ایرباس آمریکایی است، بنابراین به مجوز آمریکا برای انعقاد قرارداد نهایی نیاز داریم، در این زمینه مذاکرات خود را آغاز کردیم و به پیشرفت‌های زیادی دست یافتیم.

    در همین حال امروز نیز رئیس سازمان هواپیمایی ایران با بیان اینکه در مرحله نخست هواپیماهای خانواده ایرباس 320 و ایرباس 330 در سال 2016 وارد کشور می‌شوند، گفت: هیچ روحیه بازدارنده‌ای از سوی کشورهای اروپایی برای ممانعت از اجرا و نهایی شدن این پیش قرارداد مشاهده نمی‌کنیم.

    شش نکته علی عابدزاده در این مورد  را در جدول  زیر می‌خوانید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها