عصر خودرو

بورس در اسارت چند عدد!

عصر بازار- بورس در تمام هفته‌ای که گذشت در گیرودار چند عدد ثابت بود؛ به طوریکه شاخص آن با وجود سقوط های پی در پی هرگز به کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نرسید و در آن سوی ماجرا از یک میلیون و ۵۱۱ هزار واحد نیز فراتر نرفت.

بورس در اسارت چند عدد!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایسنا، به نظر می رسد حفظ کانال یک میلیون و 500 هزار واحد برای شاخص کل بورس حیاتی شده است و در هفته ای که گذشت هر روزی که شاخص نزولی بود و به مرز یک میلیون و 500 هزار واحد نزدیک میشد، در روز بعد شاهد صعود بی جان آن بودیم. صعودی که هرگز دوام نمی آورد و در روز معاملاتی بعدی دوباره رنگ قرمز به تابلوی معاملاتی برمیگشت.

    بر این اساس در روز شنبه شاخص کل بورس 12 هزار و 83 واحد کاهش یافت و در رقم یک میلیون و 501 هزار واحد ایستاد.  در روز یکشنبه شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات تا رقم یک میلیون و 500 هزار واحد هم سقوط کرد اما در ساعات پایانی توانست روندی صعودی به خود بگیرد و در نهایت با 1346 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 502 هزار واحد رسید.

    شاخص کل بورس امروز در روز دوشنبه 4170 واحد صعود تا رقم یک میلیون و 507 هزار واحد افزایش یافت و در روز سه شنبه نیز با 3870 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 511 هزار واحد رسید اما عمر این صعود کوتاه بود و این بازار درحالی به تعطیلات پایان هفته رفت که شاخص کل در روز چهارشنبه با 8477 واحد سقوط تا رقم یک میلیون و 502 هزار واحد کاهش یافت.

    برچسب ها