عصر خودرو

با هدف کمک به توسعه آموزش و فرهنگ سهامداری منعقد شد؛

تفاهم‌نامه شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با دانشگاه تهران

عصر بازار- تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، پژوهشی و اجرایی بین شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس و دانشگاه تهران امضاء و مبادله شد.

تفاهم‌نامه شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با دانشگاه تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، آیین امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های مشترک بین اجرایی بین شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس و دانشگاه تهران، سه شنبه 14 تیر ماه 1401 با حضور حمید اسکندری، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس و محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.

    رویکرد ما عمل گرایانه است

    در این نشست محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران گفت: فلسفه وجودی این دانشکده ایجاد راهی متفاوت در ساختار نهادهای موجود است تا رویه‌ای نو نسبت به ساختارهای سنتی در پیش بگیریم به نحوی که ارتباط بین دانشگاه و جامعه پررنگ تر شود.

    او با تاکید بر پیوند بین نقش تئوری و نظری با فرایند علمی گفت: تدوین منابع درسی متناسب با نیاز این گروه از دانشجویان ضروری است و اقدامات مناسبی هم در این زمینه انجام گرفته تاجایی که بخشی از آن مهر ماه سال جاری در اختیار دانشجویان خواهد بود و مابقی در سال تحصیلی آینده اجرایی خواهد شد.

    رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نوع نگاه به دانشگاه، «اتاق فکر» است، گفت: تلاش می‌کنیم رابطه یکطرفه آموزش صنعت را نداشته و با تعامل، مدل های آموزش پذیر را عملیاتی کنیم.

    برگزاری MBA با هدف تربیت نیروی متخصص

    حمید اسکندری، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس نیز در این نشست گفت: شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس به عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس در حیطه آموزش و فرهنگ‌سازی در حال فعالیت است.

    او افزود: بازار سرمایه مملو از مسائل حل نشده‌ای است که قطعا ما در حوزه فنی نیروی حل کننده مساله و در حوزه تولید دانش در حال فعالیت هستیم.

    اسکندری در تبین این مهم با بیان اینکه در حال حاضر در 4 دانشگاه دوره MBA بازار سرمایه برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این تفاهمنامه در دانشگاه تهران هم به هدف نهایی منتج شود و به تبع آن نیروی انسانی خبره ازاین طریق برای بازار سرمایه تامین شود.

    هدف، حل چالش های صنعت

    به گزارش سنا، این تفاهم‌نامه بر همکاری در حوزه تعریف و اجرای طرح‌های توسعه و تجاری سازی فناوری ها و نوآوری های تخصصی (ایده ها و محصولات دانش بنیان) و کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای تخصصی دانش بنیان و سایر فعالیت های تخصصی در زمینه آموزش و فرهنگ سازی در بازار سرمایه و همچنین همکاری در حوزه طراحی، برگزاری و صدور گواهینامه مشترک آموزش‌های آزاد تخصصی/ حرفه‌ای شامل آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی کاربردی، آموزش‌های میان مدت تخصصی کاربردی (MBA، DBA)، آموزش‌های مجازی تخصصی (آفلاین- آنلاین) و آموزش‌های بین المللی تخصصی کاربردی در حوزه بازار سرمایه تاکید دارد.

    این تفاهم‌نامه به مدت دو سال دارای اعتبار بوده و با اعلام قبلی و موافقت طرفین قابل تمدید است.

    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو