عصر خودرو

تولید در ۲ مجتمع پتروشیمی ایران متوقف شد

عصر بازار- تولید در دو مجتمع پتروشیمی کرمانشاه و خراسان به دلیل نشت گاز و بازسازی تجهیزات متوقف شد.

تولید در ۲ مجتمع پتروشیمی ایران متوقف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، تولید محصولات پتروشیمی و فرآورده های پلیمری از مجتمع پتروشیمی کرمانشاه به عنوان تولیدکننده اوره و آمونیاک و پتروشیمی خراسان به عنوان بزرگترین تولیدکننده کریستال ملامین ایران متوقف شد.

    احمد رضا اشتری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با تایید توقف تولید در این مجتمع پتروشیمیایی، علت خاموش شدن این مجتمع را نشت گاز عنوان کرد و گفت: به دلیل نشت گاز از یکی از مبدل‌های پتروشیمی کرمانشاه تولید در این مجتمع پتروشیمیایی به مدت دو هفته متوقف شده است.

    علاوه بر این، مجتمع پتروشیمی خراسان هم که از ظرفیت تولید سالانه 850 هزار تن اوره، آمونیاک و کریستال ملامین برخوردار است، به مدت 40 روز به منظور انجام تعمیرات اساسی از مدار بهره برداری خارج خواهد شد.

    محمد خانلقی رئیس مجتمع پتروشیمی خراسان با بیان اینکه به دلیل تعمیرات اساسی و افزایش راندمان تعمیرات اساسی در این مجتمع پتروشیمیایی آغاز شده است، تاکید کرد: برای نخستین بار در طول 20 سال گذشته تعمیرات برخی از واحدهای فرآیندی این مجتمع پتروشیمیایی انجام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها