عصر خودرو

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

افزایش پرداخت تسهیلات در سال ۹۴

عصر بازار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه میزان پرداخت تسهیلات در سال۹۴ حدود ۴۵ درصد افزایش یافته است گفت:جلب مشارکت‌های مردمی، ایجاد اشتغال پایدار و ساماندهی تولید در مناطق کمتر توسعه یافته ازبرنامه های مهم صندوق است.

افزایش پرداخت تسهیلات در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، اصغر نورالله زاده  با اشاره به پرداخت تسهیلات گفت: با توجه به آمارهای پرداخت تسهیلات نسبت به سنوات گذشته 45 درصد بیشتر تسهیلات پرداخت کرده ایم.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدبا بیان اینکه از نظر مالی وضعیت صندوق مطلوب است گفت:از نظر مالی وضعیت صندوق مطلوب است و صورت های مالی آن مستندسازی شده است. کسب و کارهای خانگی، طرح‌های خود اشتغالی و کارآفرینانه در اولویت اعطای تسهیلات صندوق قرار دارند.

    نورالله زاده با بیان اینکه حمایت از مشاغل روستایی و تولیدات روستاییان از رویکردهای مهم این صندوق است گفت:جلب مشارکت‌های مردمی، ایجاد اشتغال پایدار و ساماندهی تولید در مناطق کمتر توسعه یافته از دیگر برنامه های صندوق است.

    وی با بیان اینکه متأسفانه صندوق کارآفرینی امید فاقد ردیف اعتباری و بودجه دولتی است گفت: در حال حاضر با توجه به رشد جمعیت آماده ورود به بازار کار و اهمیت کسب و کارهای خرد و کوچک در اشتغالزایی، لازم است تا توجه ویژه‌ای به منابع و بودجه صندوق صورت گیرد. با توجه به فرایند پیچیده دریافت مجوز مشاغل و دریافت وام و تسهیلات، متولی تأمین منابع کسب وکارهای غیررسمی و نوپا صندوق کارآفرینی امید است که با شناسایی محصولات بازار محور ، امکان رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال را فراهم کرده است.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت:صندوق کارآفرینی امید در راستای سیاست‌های جدید خود از تولیدات بازار محور روستاییان به ویژه محصولاتی که قابلیت صادراتی دارند حمایت می‌کند.این صندوق تسهیلاتی را به واحدهای تولیدی در روستا پرداخت می‌کند، طرح‌های روستایی دارای مزیت اشتغال می‌توانند از تسهیلات صندوق بهره‌مند شوند که میزان پرداخت و نحوه اعطای تسهیلات بسته به مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها