عصر خودرو

کشور پرتغال آماده همکاری تجاری با استان البرز است

عصر بازار- مدیرکل امور بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع پرتغال گفت: فعالان اقتصادی و تجار این کشور آماده همکاری تجاری با استان صنعتی البرز هستند.

کشور پرتغال آماده همکاری تجاری با استان البرز است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایرنا، 'پدرو ماگیلیانش' روز شنبه در نشست مشترک با فعالان اقتصادی استان البرز اظهار کرد: پرتغال در سال های اخیر گام های مثبتی در جهت تعامل تجاری با کشورهای مختلف جهان برداشته است.
    وی ، روابط انسانی و اعتماد متقابل را لازمه همکاری های اقتصادی متقابل بین ایران و پرتغال دانست.
    وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در آینده حجم مبادلات تجاری با ایران افزایش یابد یادآور شد: برای رفع مشکلات در این زمینه تلاش می کنیم.
    مدیرکل امور بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع کشور پرتغال تاکید کرد: امیدواریم همکاری تجاری دو کشور با برداشتن تحریم ها رشد و توسعه یابد.
    پدرو ماگیلیانش با اشاره به اینکه نمایندگان 10 شرکت تجاری پرتغالی در این نشست حضور دارند گفت: این افراد متشکل از مسئولان و کارشناسان بخش های سلامت، تجهیزات پزشکی و دارویی، محصولات الکتریکی و الکترونیکی، لوازم خانگی، آی تی، رسانه های تصویری، حمل و نقل، مشاوره مهندسی و محیط زیست، مبلمان اداری، محصولات نفتی و مشتقات هستند که مشتاقانه برای گسترش تعاملات تجاری با این استان حاضر شده اند.
    مدیرکل اموربین الملل اتاق بازرگانی و صنایع کشور پرتغال گفت: در صورتی که دو کشور ایران و پرتغال با نیازهای یکدیگر آشنا شوند می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل با همکاری دوجانبه ای را آغاز کنند و هیچ مشکل دیگری نمی تواند مانع تبادل تجاری بازرگانی دو طرف باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها