عصر خودرو

بازدید از ایران خودرو خراسان و قطعه سازان زیرمجموعه

تاکید مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر توجه ویژه به کیفیت محصولات

عصر بازار- مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از ایران خودرو خراسان و تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه در استان خراسان رضوی، از نزدیک در جریان روند تامین و تولید و وضعیت منابع انسانی این شرکت‌ها قرار گرفت.

تاکید مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر توجه ویژه به کیفیت محصولات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، امیرهوشنگ روشن آزاده، در جلساتی صمیمی با کارگران خطوط تولید این شرکت‌ها، ضمن گفت و گو با آنان، بر اجرای برنامه‌های تولید طبق سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو و توجه ویژه به کیفیت محصولات تاکید کرد.
    وی با بیان این که منابع انسانی، ارزشمندترین سرمایه ایران خودرو است، گفت: تخصص و دانش کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، مزیت رقابتی برای این مجموعه محسوب می شود که نگه‌داری آنان از وظایف اصلی مدیران صنعتی است.
    روشن آزاده افزود: رضایت کارکنان منجربه رضایت مشتریان نیز خواهد شد و هر قدر که مشکلات و مسایل کاری کم‌تر باشد، کارگران با تمرکز و دقت بیش‌تری به تولید ادامه خواهند داد که در کیفیت محصول نهایی اثرگذار خواهد بود.
    وی ضمن قدردانی از کارگران، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر رکوردهای متعددی در تولید خودروی کامل و بدون کسری و عرضه به بازار رقم خورده است که تمامی آن با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه صورت گرفته است.
    مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و هیات همراه، علاوه بر ایران خودرو خراسان از خطوط تولید قطعه سازان استان شامل الکتریک خودرو شرق، قطعات خاور خراسان و قطعات محوری خراسان نیز بازدید کردند.

    برچسب ها