عصر خودرو

پذیرش محصول ۸ شرکت در بورس کالا

عصر بازار- بورس کالا از پذیرش محصول ۸ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.

پذیرش محصول ۸ شرکت در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، براساس اطلاعیه جدید مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، دی اکتیل فتالات (DOP)، تخته پالت و تیشو 4 شرکت برای عرضه در بازار فرعی پذیرش شدند.

    پذیرش محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 20 اردیبهشت به تصویب رسید.

    به این ترتیب، هزار تن دی اکتیل فتالات شرکت راما فیدار راد شیمی و هزار و 200 تن تخته پالت ایران خودرو راهی بازار فرعی بورس کالای ایران می شوند.

    علاوه بر این، 10 هزار و 500 تن تیشو محصولات کاغذی لطیف و یک میلیون و 800 هزار عدد شاتون خودرو شرکت صنایع ایجاد رزمیاران برای عرضه در بورس پذیرش شد.

    سنگ آهن و فولاد پذیرش های جدید بازار اصلی
    همچنین مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا از پذیرش شمش فولادی، کنسانتره سنگ آهن و میلگرد 4 شرکت در بازار اصلی بورس کالا خبر داد.

    براساس این اطلاعیه ها، پذیرش محصول های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 20 اردیبهشت به تصویب رسید.

    به این ترتیب شمش فولادی شرکت ذوب آهن فجر صوفیان، شمش فولادی (بیلت) شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب و کنسانتره سنگ آهن شرکت معادن آریانا وستا کرمان در بازار اصلی پذیرش شد و به زودی روی تابلوی بورس کالا می رود.

    همچنین 427 هزار و 855 تن میلگرد فولادی مجتمع فولاد صنعت بناب که عرضه کننده آن گروه بازرگانی گردشگری دانا است، در جلسه اخیر کمیته عرضه پذیرش شد.

    برچسب ها