عصر خودرو

مرجع اصلی عرضه‌های اولیه کجاست؟

اطلاعات عرضه‌ اولیه‌های بورس را از سایت ipo بخوانید

عصر بازار- تارنمای ipo.tse.ir به عنوان مرجع اصلی عرضه های اولیه بورس تهران، اطلاعات مفیدی در اختیار عموم سرمایه گذاران قرار می دهد و انتظار می رود سرمایه گذاران، تحلیل گران و نهادهای مالی با مراجعه به این سایت، مشارکت بیشتری در جلسات معارفه شرکت های در شرف عرضه اولیه داشته باشند.

اطلاعات عرضه‌ اولیه‌های بورس را از سایت ipo بخوانید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس اوراق بهادار تهران با بیان مطلب فوق گفت: براساس ماده 6 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، بورس تهران موظف به راه‌اندازی تارنمایی مختص عرضه های اولیه شد. از این رو در سال 1400 بورس تهران تارنمای عرضه اولیه خود را به نشانی ipo.tse.ir راه اندازی کرد.

    محمدامین قهرمانی با تاکید بر مشارکت فعالان بازار در ارزشگذاری ناشران در شرف عرضه اولیه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون فرایند عرضه اولیه چهار شرکت انتقال داده های آسیاتک، سیمان آبیک، سیمان اردستان و گروه سرمایه گذاری تدبیر در این تارنما انجام پذیرفته و یا در حال انجام است.

    او افزود: در این تارنما سرمایه گذاران و تحلیلگران می توانند با ورود به پروفایل هر شرکت، به اطلاعاتی از جمله گزارش ارزشگذاری، امیدنامه، صورت های مالی، محتوای الکترونیکی جلسات معارفه و... دسترسی داشته باشند و درخصوص اطلاعات مالی و عملیاتی شرکت، پرسش های خود را مطرح کنند.

    معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس تهران خاطرنشان کرد: تیم پذیرش موظف به پاسخ به تمام این پرسش ها است و همگان می توانند به پرسش و پاسخ های مطرح شده دسترسی داشته باشند.

    قهرمانی، تارنمای ipo.tse.ir را به عنوان مرجع اصلی عرضه های اولیه بورس تهران برشمرد و گفت: از ابتدای سال 1401، درخصوص شرکت هایی که عرضه اولیه آنها انجام شده است و یا در فرایند عرضه اولیه قرار دارند، چه در بعد کمی و چه در بعد کیفی، استقبال مناسبی توسط سرمایه گذاران و تحلیل گران درخصوص شرکت در جلسات معارفه و طرح پرسش، صورت پذیرفته است. با این حال این تارنما اطلاعات مفیدی در اختیار عموم سرمایه گذاران قرار می دهد و انتظار می رود سرمایه گذاران، تحلیل گران و نهادهای مالی با مراجعه به آن، مشارکت بیشتری در جلسات معارفه شرکت های در شرف عرضه اولیه داشته باشند.

    برچسب ها