عصر خودرو

۹۵ ، سال مشارکت بانک تجارت در پویش ملی حفظ محیط زیست

عصر بازار- رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت از آغاز برنامه ملی بانک تجارت در حوزه حفاظت از محیط زیست خبر داد.

۹۵ ، سال مشارکت بانک تجارت در پویش ملی حفظ محیط زیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، ابراهیم کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در گفت‌وگویی در آستانه دوم اردیبهشت ماه که به عنوان روز زمین پاک نامگذاری شده است، با اشاره به تمرکز عملیاتی این بانک بر موضوع حفاظت از محیط زیست یادآور شد: بانک تجارت برای دستیابی به این هدف در زمینه فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست اقداماتی انجام داده که از آن جمله می‌توان به برگزاری مسابقه عکس در صفحه رسمی اینستاگرام بانک و انتشار تقویم‌های دیواری با استفاده از آثار استاد کامبیز درم بخش با پیام‌های زیست محیطی اشاره کرد.

    سخنگوی بانک تجارت خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان بانک تجارت در کنار خانواده‌های خود و برای صیانت از حقوق آیندگان این سرزمین، برای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی حفاظت از محیط زیست پیش قدم شده‌اند و تلاش می کنیم به عنوان یک بانک سبز مسئولیت اجتماعی خود را در این حوزه به بهترین شکل به انجام برسانیم.

    رئیس اداره روابط عمومی ترویج بیشتر فرهنگ کار بدون کاغذ، کاهش مصرف انرژی، صرفه‌جویی در استفاده از آب و حمایت از صنایع سبز را به عنوان نخستین برنامه های اجرایی این بانک در این زمینه عنوان کرد و گفت: در تلاشیم نمونه ای موفق در شبکه بانکی برای حفاظت از محیط زیست باشیم و این فرهنگ را به مشتریان و مراجعان بانک نیز تعمیم دهیم.

    رئیس اداره روابط عمومی در ادامه افزود: فرایندهای نشر بدون کاغذ نقش مهمی در جلوگیری از تخریب جنگل‌ها دارد و ما نیز در بانک تجارت می‌کوشیم با تکمیل فرایند اتوماسیون اداری و ضمن کاهش هزینه‌های چاپی بانک، دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر همکاران به مستندات کاری را نیز فراهم آوریم. ضمن آنکه تیراژ نشریات درون سازمانی و برون سازمانی بانک تجارت امسال بیشتر از 60 درصد کاهش می‌یابد و دسترسی به این نشریات از طریق وبسایت رسمی بانک و اپلیکیشن موبایلی برای کارکنان و مشتریان فراهم خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها