عصر خودرو

کارنامه این هفته بورس چگونه رقم خورد؟

عصر بازار- معاملات در روز پایانی این هفته در حالی به اتمام رسید که شاخص نسبت به معاملات اولین روز هفته ۲۸۴ واحد معادل ۰.۳۶ در‌صد کاهش یافت.

کارنامه این هفته بورس چگونه رقم خورد؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد نیوز، معاملات هفته جاری بورس تهران در حالی آغاز شد که در اولین روز آن شاخص ریزش سنگینی را به میزان 1602 واحد تجربه کرد و باعث شد تا نماگر این بازار به ارتفاع 77 هزار واحدی عقب‌نشینی کند.

    در معاملات روز یکشنبه‌ نیز، شاخص بورس تهران معاملات را با جمع‌آوری صف‌های فروش در اغلب نمادها و گروه‌ها به خصوص در گروه خودرو پشت سرگذاشت که باعث شد تا شاخص ریزش کمتری داشته باشد به طوریکه شاخص 468 واحد ریزش کرد.

    اما روز دوشنبه، روز سبز بورس بود به طوریکه در این روز شاخص از همان دقایق ابتدایی آغاز معاملات مسیرصعودی را آغاز کرد و با رشد قریب به هزار واحدی خود از کانال 77 هزار گذر کرد و توانست ارتفاع 78 هزار و 435 واحدی را برای خود ثبت کند.

    اگرچه در روز سه‌شنبه نیز شاخص در مسیری مثبت معاملات خود را آغاز کرد اما کم‌کم از سرعت آن گرفته شد و در انتهای معاملات شاخص با افت چهار واحدی خود در ارتفاع 78 هزارو 430 واحدی قرار گرفت. 

    همچنین در آخرین روز معاملاتی بورس تهران نیز، شاخص به روند منفی خود ادامه داد به طوری که در انتهای معاملات این روز شاخص 161 واحد کاهش یافت و با ثبت ارتفاع 78 هزار و 269 واحد به کار خود خاتمه داد.

     

    بر این اساس، معاملات در روز پایانی هفته در حالی به اتمام رسید که شاخص نسبت به معاملات اولین روز هفته 284 واحد معادل 0.36 در‌صد کاهش یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها