عصر خودرو

مدیر محصولات سرد و پوشش‌دار فولاد مبارکه:

رکورد سالیانه تولید در خطوط اسکین‌پاس ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه شکسته شد

عصر بازار- محسن زارع، مدیر محصولات سرد و پوشش‌دار ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه از کسب رکورد سالیانه تولید در خطوط اسکین‌پاس ناحیه نورد سرد خبر داد و گفت: میزان تولید سالیانه در خطوط اسکین‌پاس ۱ و ۲ در سال ۱۴۰۰ به یک‌میلیون و ۴۸ هزار تن رسید و رکورد قبلی یک‌میلیون و ۲۵ هزار تنی سال ۱۳۹۹ شکسته شد.

رکورد سالیانه تولید در خطوط اسکین‌پاس ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه شکسته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، وی افزود: این موفقیت در شرایطی حاصل شد که تولید محصولات خاص نظیر    ورق سطح نمایان خودروسازی و تولید محصولات فروش از اسکین نیز انجام شده است.

    عبدالرحیم صادقی رئیس خطوط اسکین‌پاس و تمپرمیل شرکت فولاد مبارکه نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد اظهار کرد: خطوط اسکین 1 و 2 از فرایندهای اصلی زنجیره تولید محصولات سرد فولاد مبارکه بوده و ظرفیت تولید محصولات با عرض حداکثر هزار و 680 میلی‌متر و ضخامت 3/0 میلی‌متر تا 3 میلی‌متر را دارد.

    وی افزود: ازجمله مهم‌ترین عوامل به دست آمدن این موفقیت می‌توان به تلاش و کوشش کارکنان تولید و انجام به‌موقع تعمیرات توسط کارکنان تعمیرات اشاره کرد که ضمن افزایش آماده‌به‌کاری خط تولید، از بروز توقفات اضطراری جلوگیری کرده است.

    رئیس خطوط اسکین‌پاس و تمپرمیل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این موفقیت، نشانه‌ای از عزم کارکنان این واحد جهت رسیدن به اهداف کلان مدیریت سازمان بوده که از کوشش‌های بی‌دریغ کارکنان تولید و تعمیرات واحد قدردانی می‌کنم و امیدوارم که در آینده نیز این افتخارآفرینی‌ها تداوم داشته باشد.

    وی در پایان از حمایت صمیمانه مدیریت ناحیه نورد سرد، مدیریت محصولات سرد و پوشش‌دار و همکاری گروه فنی تولید، تعمیرات نورد سرد، واحد برنامه‌ریزی تولید نورد سرد، واحدهای کنترل کیفیت، کارگاه غلتک، خطوط نهایی و باکس‌آنیلینگ و دیگر واحدهای درگیر در کسب این رکورد قدردانی کرد.

    برچسب ها