عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

بهار سرد تالارنشینان

عصر بازار- نماگر بازار سهام در نخستین روز هفته جاری سنگین ترین ریزش سال ۹۵ را به خود اختصاص داد و طی ۵ روز معاملاتی در مجموع یک هزار و ۳۱۷ واحد ریزش کرد.

بهار سرد تالارنشینان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در دادو ستد های روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه شاخص کل بازار سهام با 161 واحد افت به رقم 78 هزار و 269 واحدی کاهش یافت.
    علاوه بر این، در معاملات روز جاری یک هزار و 243 میلیون سهم به ارزش 273 میلیارد و 503 میلیون تومان در 83 هزار و 629 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 336 هزار و 428 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات پنجمین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 114 واحد افت به رقم 54 هزار و 839 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 347 واحد ریزش رقم 170 هزار و 759 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با کاهش 70 واحدی رقم 65 هزار و 425 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 4 واحد رشد به رقم 3 هزار و 249 واحد و شاخص 50 شرکت با 6 واحد کاهش به رقم 3 هزار و 155 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های ح. فولاد خوزستان، تولید محور خودرو و افست با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، شرکت های ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در داد و ستد های روز چهارشنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را شرکت های ح. فولاد خوزستان، جام دارو، معادن بافق و بیشترین کاهش قیمت را ح. نیرو کلر، سیمان ارومیه و فنرسازی زر به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها