عصر خودرو

مدیریت تحقیق و توسعه‌ بورس اوراق بهادار تهران منتشر کرد:

«گزارش تحلیل بازار» مربوط به سه ماهه‌ چهارم سال ۱۳۹۴

عصر بازار- مدیریت تحقیق و توسعه‌ بورس اوراق بهادار تهران «گزارش تحلیل بازار» مربوط به سه ماهه‌ چهارم سال ۱۳۹۴ را منتشر کرد.

«گزارش تحلیل بازار» مربوط به سه ماهه‌ چهارم سال ۱۳۹۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، این گزارش به بررسی و تحلیل روند آمار و اطلاعات و اخبار بازار سرمایه از ابتدای سال تا تاریخ 29 اسفند 1394 می‌پردازد. گزارش از دو بخش آمار و اطلاعات و عوامل موثر بر بازار (عوامل کلان و عوامل موثر بر صنایع) تشکیل شده است.

    در بخش نخست، مهم‌ترین آمار بازار از جمله ارزش بازار، شاخص‌ها، آمار معاملات، نرخ گردش معاملات، روند سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی، سهام شناور آزاد، نسبت قیمت به سود (P/E)، بیشترین تاثیر بر شاخص، ریسک و بازدهی و تامین مالی به صورت تحلیلی‌ و جامع‌ بررسی می‌شوند. به‌علاوه، اطلاعات مقایسه‌ای بین روند بازدهی شاخص کل بورس با روند قیمت سکه، نرخ دلار، قیمت مسکن، شاخص فرابورس، شاخص صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مقایسه آن با شاخص‌های جهانی ارائه می‌شود.

    در بخش دوم، اخبار و اطلاعات کلان موثر بر بازار سرمایه و اخبار موثر بر برخی از صنایع از جمله صنعت پتروشیمی، صنعت فرآورده‌های نفتی،کک و سوخت هسته‌ای، صنعت فلزات اساسی، صنعت استخراج کانه‌های فلزی، صنعت بانک و موسسات اعتباری، صنعت خودرو و ساخت قطعات، صنعت مواد و محصولات دارویی و ... بررسی می‌شوند.

    متن کامل گزارش از اینجا قابل دریافت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها