عصر خودرو

حسابرسی نشده منتشر شد؛

تحقق یک هزار و ۵۰۱ ریال سود به ازای هر سهم نفت ایرانول

عصر بازار- شرکت نفت ایرانول در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ معادل یک هزار و ۵۰۱ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۵۰۱ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

تحقق یک هزار و ۵۰۱ ریال سود به ازای هر سهم نفت ایرانول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت نفت ایرانول صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    "شرانول/ شرانل" طی دوره یاد شده و با سرمایه یک هزار میلیارد ریال مبلغ 11 هزار و 187 میلیارد و 617 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ سه هزار و 165 میلیارد و 50 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و فروش کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی به مبلغ دو هزار و 29 میلیارد و 479 میلیون ریال بدست آمد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره معادل یک هزار و 501 میلیارد و 117 میلیون ریال سود خالص محاسبه و بر این اساس مبلغ یک هزار و 501 ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و بر این اساس مبلغ دو هزار و 226 میلیارد و 16 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    گفتنی است "شرانول/ شرانل" دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 29 اسفندماه 1394 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه پیشین را دلایل زیر اعلام کرد:

    1) با توجه به کاهش قیمت نفت و کاهش نرخ‌های صادراتی و همچنین محصولات جانبی و رکود بازار و تغییر در ترکیب فروش محصولات شرکت، علیرغم افزایش حجم فروش مبلغ ریالی فروش کاهش یافته است.

    2) با توجه به کاهش قیمت نفت و به تبع آن کاهش نرخ خوراک، بهای تمام شده کالای فروش رفته کاهش یافته است.

    3) با توجه به افزایش حجم تسهیلات مالی و رکود بازار، هزینه‌های مالی شرکت افزایش یافته است.

    4) با توجه به عدم فروش ساختمان پاسداران مبلغ 410 میلیارد ریال درآمدهای غیر عملیاتی از آخرین پیش‌بینی سود سال 1394 تحقق نیافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها