عصر خودرو

شرایط دریافت بُن‌کارت دانش‌آموزی نمایشگاه کتاب تهران تشریح شد

عصر بازار- مهدی اکرمی، مدیر پروژه نمایشگاه کتاب این بانک، با اشاره به نحوه ثبت نام و توزیع بن کارت‌های دانش آموزی نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: دانش‌آموزان استان‌های تهران، قم و البرز، امسال برای نخستین بار می‌توانند برای خرید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب، بُن‌کارت دریافت کنند.

شرایط دریافت بُن‌کارت دانش‌آموزی نمایشگاه کتاب تهران تشریح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، وی افزود: ثبت‌نام بُن‌کارت‌های دانش‌آموزی از روز سی‌ام فروردین آغاز و تا پنجم اردیبهشت ادامه خواهد داشت و تنها دانش‌آموزانی می‌توانند برای دریافت این بُن‌کارت‌ها ثبت‌نام کنند که تاریخ تولد آنان از یک مهرماه سال 76 تا یکم مهرماه سال 88 باشد.

    اکرمی با اشاره به شرایط ثبت نام دانش آموزان اظهار کرد: دانش‌آموزان واجد شرایط، می‌بایست برای ثبت‌نام و دریافت بُن‌کارت‌های خرید کتاب به ارزش 500هزار ریال، به سایت bon.tibf.ir مراجعه کنند که در هنگام ثبت‌نام، 50درصد هزینه(250هزار ریال) را معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 50درصد مابقی(250هزار ریال) را دانش‌آموزان پرداخت می‌کنند و هر فرد، فقط می‌تواند یک بُن‌کارت کتاب دریافت کند.

    به گفته وی، توزیع بُن‌کارت‌های دانش‌آموزی از 11 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و اولیای آنان با ارائه مدارک خود و دانش آموز ، می‌توانند به شعب بانک شهر که در هنگام ثبت‌نام به عنوان شعبه موردنظر خود، انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند.

    بر این اساس، بُن‌کارت‌های دانش آموزی صرفاً در ایام برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در بخش ناشران داخلی نمایشگاه قابل استفاده خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها