عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصربازار»؛

افت اندک نماگر

عصر بازار- نوسان دماسنج بازار طی روز های اخیر به اوج خود رسیده است و شاخص کل در معاملات روز جاری با ۴ واحد افت به رقم ۷۸ هزار و ۴۳۰ واحدی کاهش یافت.

افت اندک نماگر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در داد و ستد های روز سه شنبه 31 فروردین ماه یک هزار و 759 میلیون سهم به ارزش 473 میلیارد و 645 میلیون تومان در 92 هزار و 475 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 338 هزار و 439 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات چهارمین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 72 واحد رشد به رقم 54 هزار و 953 واحدی رسید. از سویی، شاخص بازار دوم با 461 واحد ریزش رقم 171 هزار و 107 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با افزایش 32 واحدی رقم 65 هزار و 495 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 2 واحد رشد به رقم 3 هزار و 245 واحد و شاخص 50 شرکت با 1 واحد افزایش به رقم 3 هزار و 162 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های توسعه معادن و فلزات، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، معدنی و صنعتی گل گهر با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، شرکت های ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در داد و ستد های روز سه شنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را ح. فولاد خوزستان، ح. نیرو کلر، ح توسعه معدنی و صنعتی صبانور و بیشترین کاهش قیمت را سیمان درود، سایپا شیشه، نوسازی و ساختمان تهران به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها