عصر خودرو

در شرایط رکود؛

حمایت از بازار سرمایه تاثیر گذار نیست

عصر بازار- یک کارشناس بورس گفت: اگر اخبار پیرامون بازار سرمایه مثبت نباشد حمایت ها تاثیر چندانی نخواهد داشت.

حمایت از بازار سرمایه تاثیر گذار نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، همایون دارابی، کارشناس بورس، در خصوص حمایت از بازار سرمایه در شرایط مختلف اقتصادی کشور گفت: تاکنون در شرایط مختلف حمایت از بازار سرمایه صورت پذیرفته به طوری که در شرایط منفی بازار به شدت حمایت شده است.

    وی با اشاره به شرایط بازار در دوران پسابرجام گفت: شرایط بازار در این دوران به برنامه و رویکرد دولت مربوط می شود چرا که اگر درقالب برنامه چند دست انداز کلی همچون رویکرد ، کمبود اشتغال، افت بهای نفت و ذخایر خام را پشت سر بگذاریم میتوانیم به رشد بازار امیدوار باشیم.

    همچنین عظیم حجت دیگر کارشناس بورس، گفت: بازار تابع عرضه و تقاضا است و از طرفی شرایط بازار باید به گونه ای باشد که حمایت ها پاسخگو باشد در شرایطی که اخبار پیرامون بازار مثبت نیست حمایت ها تاثیر چندانی نخواهد داشت.

    وی با اشاره به شرایط بازار در دوران پسابرجام یادآور شد: با توجه به اینکه بازار در شرایط خوبی به سرمی برد می توانیم شاهد جهش بیش از پیش بازار در بلند مدت باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها