عصر خودرو

فعالان اقتصادی ترکیه در مهران نیروگاه برق می سازند

عصر بازار- استاندار ایلام از اظهار تمایل و اعلام برنامه یک گروه سرمایه گذار اهل کشور ترکیه برای سرمایه گذاری در حوزه برق شهرستان مرزی مهران خبر داد.

فعالان اقتصادی ترکیه در مهران نیروگاه برق می سازند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا مروارید روز دوشنبه به دنبال دیدار و گفت وگو با یک هیات اقتصادی ترک اظهار داشت: این هیات اقتصادی امادگی خود را برای ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی برق در شهرستان مهران با 480 مگاوات ظرفیت و 300 میلیون یورو سرمایه گذاری اعلام کردند.
    وی اظهار کرد: در این نشست ضمن بررسی درخواست سرمایه گذاران ترکیه ای، درخصوص جانمایی و مکان یابی اجرای پروژه مورد نظر بحث و بررسی شد.
    مروارید افزود: شهرستان مرزی مهران شرایط بسیار مناسبی برای ایجاد نیروگاه برق دارد و در این نشست صورت جلسه ای در راستای تسهیل و تقسیم کار تنظیم و به امضای طرفین رسید.
    وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های اجرای طرح شامل آب و برق توسط استان تامین می شود و مرحله بعدی کار شامل رایزنی با وزارت نیرو و اخذ موافقت اصولی اجرای این پروژه است که توسط طرفین پیگیری خواهد شد.
    استاندار ایلام گفت: در صورت اجرایی شدن ایجاد این نیروگاه، برق تولیدی توسط وزارت نیرو خرید تضمینی می شود و سپس در صورت نیاز به کشورهای متقاضی صادر خواهد شد.
    مروارید اظهار کرد: گروه دیگری از سرمایه گذاران ترکیه ای خواستار احداث هتل چهار ستاره با حجم سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال در مهران یا ایلام هستند و مذاکراتی نیز با این گروه انجام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها