عصر خودرو

مدیرعامل بانک شهر خبر داد:

صدور ضمانتنامه بانکی در پیشخوان‌های شهر‌نت‌ بانک شهر به صورت ۲۴ساعته

عصر بازار- مدیرعامل بانک شهر از امکان صدور ضمانتنامه بانکی نقدی در پیشخوان‌های شهرنت خبر داد و گفت: شهروندان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند ضمانتنامه بانکی خود را ظرف چند دقیقه دریافت کنند.

صدور ضمانتنامه بانکی در پیشخوان‌های شهر‌نت‌ بانک شهر به صورت ۲۴ساعته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، دکتر حسین محمد‌پورزرندی با بیان این مطلب اظهارکرد: پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر به صورت 24ساعته در تمام سطح کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و شهروندان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز خدمات بانکی را دریافت کنند.

    وی افزود: دریافت ضمانتنامه بانکی یک دوره طولانی، سخت و زمان‌بر است اما با امکان پیش‌بینی شده در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، این خدمت به صورت 24ساعته و در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌شود.
    پورزرندی با اشاره به ویژگی‌های ضمانتنامه بانکی گفت: ضمانتنامه بانکی تعهدی است که بانک در قبال قرارداد متقاضی با کارفرما صادر می‌کند و در صورت درخواست کارفرما به هر دلیل بانک وجه ضمانتنامه را بدون قید و شرط به کارفرمای ذی نفع پرداخت می‌کند.
    به گفته پورزرندی، ضمانتنامه‌های بانکی در سطح داخلی و بین‌المللی اقسام مختلفی دارد که بر اساس توافق طرفین تنظیم و اجرا می‌شود.
    وی خاطر‌نشان کرد: پیشخوان‌های شهر نت بانک شهر به صورت 24ساعته و در مدت کمتر از 15دقیقه ضمانتنامه شرکت در مناقصه، حُسن انجام کار، ضمانتنامه پیش‌پرداخت، ضمانت استرداد کسور وجه‌الضمان، ضمانتمامه گمرکی، ضمانت تعهد پرداخت و سایر ضمانتنامه‌ها را برای مشتریان خود صادر می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها