عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصر بازار» ؛

بورس سبز پوش شد

عصر بازار- شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز جاری با ۹۱۹ واحد رشد، رقم ۷۸ هزارو ۴۳۵ واحد را به خود اختصاص داد.

بورس سبز پوش شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در دادو ستد های روز دوشنبه 30 فروردین ماه یک هزار و 493 میلیون سهم به ارزش 350 میلیارد و 975 میلیون تومان در 92 هزار و 269 دفعه مورد معامله قرار گرفت.

    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 338 هزار و 458 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات سومین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 909 واحد رشد به رقم 54 هزار و 880 واحدی رسید. از سویی، شاخص بازار دوم با 424 واحد افزایش رقم 173 هزار و 569 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با افزایش 694 واحدی رقم 65 هزار و 463 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 46 واحد رشد به رقم 3 هزار و 242 واحد و شاخص 50 شرکت با 39 واحد صعود به رقم 3 هزار و 161 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری سایپا و سرمایه گذاری رنا با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، شرکت های ایران ترانسفو، صنعتی بهشهر، داروسازی اکسیر در داد و ستد های روز دوشنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را شرکت های  ح. نیرو کلر، ح. فولاد خوزستان، ح. سرمایه گذاری بهمن و بیشترین کاهش قیمت را لامیران، بیمه ملت و صنعتی بهشهر  به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها