عصر خودرو

مدیر عامل پتروشیمی جم خبر داد

مذاکره برای تمرکز فروش محصولات پتروشیمی

عصر بازار- مدیرعامل پتروشیمی جم درباره طرح تجمیع پتروشیمی‌ها برای ایجاد یک برند صادراتی می‌گوید این تجمیع کار راحتی نیست؛ با این حال پتروشیمی‌ها در حال مذاکره برای ایجاد تمرکز در بحث فروش محصولات هستند.

مذاکره برای تمرکز فروش محصولات پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سید حسین میرافسری اظهار کرد: در صورت ایجاد بحث تجمیع لازم است سهامداران مجتمع‌های پتروشیمی بتوانند سهم دیگران را نیز بخرند که این امر راحت نیست. با این حال شاید بتوان در حوزه فروش شرکت‌هایی که سهامدار مشترک دارند تحت یک برند فعالیت کنند که در این مورد در حال مذاکره هستیم.

    وی با اشاره به این‌که شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال حاضر بیشتر نقش حاکمیتی داشته و نقش اجرایی خود را از دست داده است، عنوان کرد: در صورتی که چند هلدینگ بتواند با هدف توسعه بازار برای فروش خارجی متمرکز شوند این امر قطعا امکان‌پذیر است.

    مدیر عامل پتروشیمی جم درباره‌ی پروژه‌های آینده این هلدینگ با اشاره به این‌که اصلاحات و کاهش هزینه‌ها از اهداف اولیه آن است، اظهار کرد: علاوه بر آن برای ایجاد واحد‌های جدید در حال مطالعه و برنامه‌ ریزی هستیم که این کار به دو میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد که تصمیم داریم 80 درصد آن را از منابع خارجی تامین کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها