عصر خودرو

مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت:

اطلاعات و آمار بخش صنعت، معدن و تجارت الکترونیکی به روز رسانی می شود

عصر بازار- مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به روز رسانی اطلاعات و آمار بخش صنعت، معدن و تجارت بصورت الکترونیکی انجام می شود.

اطلاعات و آمار بخش صنعت، معدن و تجارت الکترونیکی به روز رسانی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، سید مهدی نیازی در نشست با رئیس، معاونان و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: عمده تمرکز وزارت صنعت، معدن و تجارت مرتبط با جمع آوری و تحلیل اطلاعات سازمانی از طریق الکترونیکی کردن فرآیندها، تدوین دستورالعمل ها و ارائه در گزارش های عملکردی است.

    وی با اشاره به اینکه بیشتر اقلام بخشی موجود قابل تحلیل و سطح بندی در رده های استانی نیست اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد با الکترونیکی کردن ثبت فعالیت های بخشی براساس زنجیره های مربوطه همه اطلاعات بخش صنعت معدن و تجارت را در کل کشور به صورت یکپارچه
    فراهم کنیم.
    مدیر کل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت،معد ن وتجارت بیان کرد: درگاه الکترونیکی مدیریت فرآیند هماهنگ، یکی از کاملترین و موفق ترین سامانه هایی است که برای یکسان سازی اطلاعات بنگاههای اقتصادی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست متقاضیان را
    به ثبت برساند.
    نیازی، همچنین در نشست با قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با راه اندازی سامانه بهین یاب از ابتدا تا کنون، توانسته ایم بخش اعظمی از اطلاعات بنگاههای اقتصادی مختلف را ثبت کنیم که می تواند در شفاف سازی و پایش شاخصهای مختلف تولید کمک کند.
    وی با بیان اینکه دفتر آمار و فرآوری داده ها یکی ازمهمترین و حساس ترین بخش های وزارت صنعت، معدن و تجارت است افزود: در این دفتر برنامه ریزیهای متعددی در پایش شاخصهای مهم صنعتی از جمله تولید، صادرات و اشتغال به صورت دقیق انجام می پذیرد.
    مدیرکل دفتر آمارو فرآوری داده های وزارت صنعت، معدن وتجارت اضافه کرد: تلاش می کنیم تا در آینده نزدیک همه مجوز های صنعتی که در محدوده های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی صادر می شود بصورت الکترونیکی و ثبت در سامانه بهین یاب قرارگیرند تا بتوان آمار و اطلاعات دقیق و یکپارچه درکشور داشته باشیم.
    دراین نشست کارشناسان دفتر آمارو فرآوری داده های وزارت صنعت،معدن وتجارت نحوه فرآیند ها وجزئیات سامانه بهین یاب نظیر ثبت اطلاعات و درخواست های متقاضیان بنگاههای تولیدی را صورت کاربردی و عملی به مسئولان مربوطه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را آموزش دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها