عصر خودرو

مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک در گفتگو با «عصر بازار»؛

روند رو به رشد صنعت انفورماتیک در بورس

عصر بازار- برنامه ای برای عرضه سهام در بورس نداریم اما بررسی های لازم برای عرضه سهام تا پایان سال در حال انجام است.

روند رو به رشد صنعت انفورماتیک در بورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، سید ابوطالب نجفی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک در حاشیه بازگشایی نمادین بازار طی معاملات روز جاری به مناسبت سیزدهمین سالروز عرضه سهام با اشاره به وضعیت صنعت خدمات انفورماتیک در بازار سهام گفت: روند حرکتی صنعت انفورماتیک در بورس رو به رشد است.

    وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت های بزرگ IT دنیا آمادگی لازم را جهت سرمایه گذاری در بخش IT و  صنعت مالی کشور را دارند و با توجه به مذاکرات صورت گرفته شرکت های خارجی وارد بازار کشور می شوند.
    سید ابوطالب نجفی در خصوص مذاکرات عنوان کرد: پیشترفت های قابل توجهی در مذاکرات بدست آمده است اما هنوز به موافقت نامه کاغذی نرسیده ایم.
    مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک ابراز داشت: این بازار مدت ها در تحریم بوده است و حذف تحریم شرایط خاصی دارد چرا که طرفین باید با توجه به شرایط و تجربیات یک دیگر  در جهت رشد و توسعه گام بردارند.
    وی افزود: با توجه به این که شبکه بین المللی سوئیفت بازگشایی شده است بانک ها در این شبکه در حال تبادل پیام های مالی هستند.
    سید ابوطالب نجفی تصریح کرد: بانک های دنیا در حال مذاکره با بانک های ایران برای ایجاد شعب در داخل کشور هستند در همین حال، شعب بانک های داخلی در سایر کشور ها بازگشایی شده است. از همین رو، این اتفاق روند ارتباط متقابل را مثبت تر خواهد کرد.
    مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک اظهار داشت: برنامه ای برای عرضه سهام در بورس نداریم اما بررسی های لازم برای عرضه سهام تا پایان سال در حال انجام است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها