عصر خودرو

بازار طلا در انتظار اظهارات مقامات فدرال رزرو؛

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟

عصر بازار- تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت در دامنه ۱۲۱۶ تا ۱۲۵۰ دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.

سطح حمایت و مقاومت بهای اونس کجاست؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1225 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1216 دلار کاهش می یابد.

    همچنین این تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1243 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1250 دلار افزایش خواهد یافت.

    بهای هر اونس طلا طی هفته گذشته با کاهش 0.8 درصدی روبرو شد، این برای نخستین بار در 3 هفته گذشته بوده است که قیمت طلا با کاهش همراه شده است.

    افزایش ارزش دلار و رشد شاخص سهام در بازارهای بین المللی تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا داشته است.

    مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا قصد دارند طی روزهای آینده اظهارات مهمی را درباره وضعیت اقتصادی آمریکا و نرخ بهره این کشور بیان کنند.

    بر اساس این گزارش اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا می تواند تا حد زیادی وضعیت نرخ بهره در ماه های آینده را مشخص کند.

    فدرال رزرو آمریکا برای نخستین بار در ده سال گذشته در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها