عصر خودرو

نماینده مردم اهواز در مجلس:

صدور اظهارنامه مالیاتی برای مطبوعات بدون اطلاع قبلی ناروا است

عصر بازار- نماینده مردم اهواز در مجلس از صدور اظهارنامه مالیاتی برای مطبوعات بدون اطلاع قبلی و با توجه به شرایط بد اقتصادی انتقاد کرد.

صدور اظهارنامه مالیاتی برای مطبوعات بدون اطلاع قبلی ناروا است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اظهارنامه مالیاتی برای برخی از مطبوعات و رسانه‌ها و روزنامه‌ها بدون اطلاع قبلی صادر شده است. با توجه به اینکه باید از قبل اطلاع‌رسانی می‌شد و با توجه به شرایط بد اقتصادی بیشتری از این نباید باعث فشار به نشریات نشویم.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد: با توجه به نگاه به خرید خرما و موضوعات مربوط به آن به دلیل خشکسالی که وجود داشت، حدود 50 درصد با کشاورزان به صورت ویژه در استان‌های جنوبی، خوزستان، بوشهر، بندرعباس قرارداد آب‌بها، کود، نهاده‌های کشاورزی بسته شد. با توجه به نزول رحمت الهی انتظار داریم وزیر نیرو و وزیر جهاد این قراردادها را اصلاح کنند که بیشتر از این به کشاورزان فشار نیاید.

    وی با اشاره به موضوع گرانی‌ها تأکید کرد: در بحث گرانی‌ها باید حواسمان باشد ارز 4200 تومانی هنوز حذف نشده است، نان گران شده است و در برخی جاها کمبود به وجود آمده است و در استان‌های جنوبی به ویژه اهواز موجب ایجاد صف‌های طولانی شده است.

    عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات بورس مطرح کرد: با توجه به بورس و مشکلاتی که در آن ایجاد شده از مسئولان انتظار اقدام عملی در این بازار داریم تا بیشتر از این فشار به مردم نیاید.

    برچسب ها