عصر خودرو

۲ ملک شهرداری تهران در بورس کالا پذیرش شد

عصر بازار- مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران در اطلاعیه های جداگانه ای از پذیرش دو ملک شهرداری تهران شامل دو واحد آپارتمان مسکونی در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.

۲ ملک شهرداری تهران در بورس کالا پذیرش شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر؛ براساس این اطلاعیه ها پذیرش دو ملک مذکور شامل دو واحد آپارتمان مسکونی به پلاک های ثبتی 72/28454 و 72/28468 متعلق به شهرداری تهران پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و بیست و هفتمین جلسه کمیته عرضه بورس کالا مورد تصویب قرار گرفته است.

    در امیدنامه ملک به پلاک ثبتی 72/28454 آمده است: این ملک از نوع مسکونی بوده و مساحت عرصه و عیان آن 105.35 مترمربع است. ملک مذکور به لحاظ مستحدثات، ابنیه و تاسیسات دارای انشعابات، آب، برق و گاز است. به انضمام دو اتاق خواب، انباری مسکونی قطعه 13 تفکیکی به مساحت 4.29 متر مربع و پارکینگ مسکونی قطعه 29 تفکیکی به مساحت 11 متر مربع است و در خیایان سعادت آباد، خیابان ششم، پلاک 7، مجتمع اوپال، طبقه اول شمال غربی واحد 3 واقع شده است.

    علاوه بر این در امیدنامه ملک به پلاک ثبتی 72/28468 آمده است: این ملک از نوع مسکونی بوده و مساحت عرصه و عیان آن 168.46 مترمربع است. ملک مذکور به لحاظ مستحدثات، ابنیه و تاسیسات دارای انشعابات، آب، برق و گاز است. به انضمام سه اتاق خواب، انباری مسکونی قطعه 19 تفکیکی به مساحت 3.96 متر مربع و پارکینگ مسکونی قطعه 26 تفکیکی به مساحت 11 متر مربع است و در خیایان سعادت آباد، خیابان ششم شرقی، پلاک 7، مجتمع اوپال، طبقه چهارم جنوب شرقی واحد 13 واقع شده است.

    روش عرضه این دو ملک به صورت یکجا خواهد بود.

    به گزارش «کالاخبر»؛ ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرد: مکانیزم فروش املاک در بورس کالا بسیار دقیق تر، سریع تر و شفاف تر از مکانیزم مزایده املاک است و از آنجایی که در این روش، نهادهای نظارتی سه قوه حضور دارند، از ورود فساد نیز جلوگیری به عمل می آید.

    وی می گوید: معاملات در بورس کالا به عنوان تالار شیشه ای برای مردم قابل رصد و کاملا شفاف است و در مقابل، روند معاملات نیز با سرعت و سهولت بیشتر انجام می شود، از این رو برای فروش املاک شهرداری تهران به بورس کالا وارد می شویم.

    به گفته فلاح شهرداری تهران برای سال 1401 برنامه ای را در نظر گرفته تا اموال و املاک شهرداری تهران را که ثروت قابل توجه مردم است وبه واسطه همکاری شهرداری با بخش خصوصی دائما تولید می شود، از طریق شیوه های نوین مولد کرده و آن منابع را تبدیل به پروژه های عمرانی کند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو