عصر خودرو

صدور ضمانت‌نامه بانکی به صورت ۲۴ ساعته در پیش‌خوان‌های شهرنت

عصر بازار- مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از ارائه ۲۴ساعته ضمانت‌نامه بانکی در مدت ۱۵دقیقه در پیشخوان‌های شهرنتِ مجهز به دستگاه خود بانک، بانک شهر خبر داد.

صدور ضمانت‌نامه بانکی به صورت ۲۴ ساعته در پیش‌خوان‌های شهرنت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مسیح قائمیان اظهار داشت: پیش‌خوان‌های شهرنت به صورت 24 ساعته در تمام کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز حتی نیمه‌شب خدمات بانکی دریافت کنند.

    مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در مورد ضمانت نامه بانکی افزود: ضمانت نامه بانکی تعهدی است که بانک در قبال قرارداد متقاضی با کارفرما صادر می کند و در صورت درخواست کارفرما به هر دلیل بانک وجه ضمانت نامه را بدون قید و شرط به کارفرمای ذی نفع پرداخت می‌کند.

    به گفته وی، ضمانت‌نامه‌های بانکی در سطح داخلی و بین‌المللی اقسام مختلفی دارد که حسب توافق طرفین تنظیم و اجرا می‌شود.

    قائمیان همچنین ادامه داد: پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر منتخب که مجهز به دستگاه خودبانک (VTM) هستند به صورت 24 ساعته و ظرف کمتر از 15 دقیقه ضمانتامه نقدی برای شرکت در مناقصه، حسن انجام کار، ضمانت‌نامه پیش‌پرداخت، ضمانت استرداد کسور وجه الضمان، ضمانت‌نامه گمرکی، ضمانت تعهد پرداخت و سایر ضمانت نامه ها را برای مشتریان خود صادر می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها