عصر خودرو

تالار مرحوم دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی افتتاح می‌شود

عصر بازار- کارگزاری بانک کشاورزی به مناسبت سومین سالگرد مرحوم دکترغلامرضا اسلامی بیدگلی استاد دانشگاه تهران و مدیر برجسته‌ی بازار سرمایه، یک تالار را به نام ایشان افتتاح می‌کند.

تالار مرحوم دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، به این مناسبت روز سه شنبه 31 فروردین راس ساعت 17 آیین افتتاح تالار مرحوم دکترغلامرضا اسلامی بیدگلی در شرکت کارگزاری بانک کشاورزی با حضور مدیران و فعالان بازار سرمایه برگزار خواهد شد.
    در این نشست علاوه بر زنده کردن یاد و نام استاد فقید بر لزوم اخلاق حرفه ای و مالی  تاکید شده و سالن چند منظوره  این کارگزاری به نام آن استاد گران قدر با حضور اعضای خانواده ایشان افتتاح خواهد شد.همچنین دکتر غلامرضا خاکی در اهمیت استقرار اخلاق در نهادهای مالی سخنرانی خواهند کرد.
    مرحوم اسلامی بیدگلی از مشاهیر مدیریت مالی ایران، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، رئیس اسبق انجمن مدیریت ایران، مدیرعامل اسبق شرکت سرمایه‎گذاری ملی ایران (سهامی عام)، مشاور اقتصادی رئیس وقت مجلس شورای اسلامی، و از دانشگاهیان سرشناس ایران در رشته مدیریت مالی بود. از وی بیش از 70 کتاب و مقاله بر جای مانده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها