عصر خودرو

مدیر عامل صندوق بازنشستگی:

تعامل مطلوب و سازنده بانک صادرات ایران راهگشا بوده است

عصر بازار- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بانک صادرات ایران تعامل مطلوب و سازنده ای با این صندوق داشته به گونه ای که حساب بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در این بانک متمرکز شده و از خدمات این بانک بهره مند می گردند.

تعامل مطلوب و سازنده بانک صادرات ایران راهگشا بوده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، ایران محمود اسلامیان در آیین رونمایی از کارت اعتباری ویژه سازمان بازنشستگی کشوری که در یکی از شعب بانک صادرات ایران برگزار شد، افزود: دستگاه های اجرایی برای عملیاتی کردن برنامه ها و اهداف خود نیاز جدی به استفاده از فناوری های نوین دارند و بانک معتبر و خوشنامی نظیر صادرات ایران در این زمینه نقش مهمی دارد.

    وی پیرامون کارت های اعتباری ویژه بازنشستگان گفت: با صدور کارت های اعتباری در نظر است تا سقف چهار برابر حقوق بازنشستگان برای خرید کالاهای ساخت داخل در اختیار آنها قرار گیرد تا ضمن ارایه خدمت به بازنشستگان شریف فرهنگ استفاده از مصنوعات داخلی را اشاعه دهیم.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران نیز در این آیین گفت: این کارت‌ها بر اساس میزان حقوق هر یک از بازنشستگان با اعتباری از 20 تا 60 میلیون ریال با اقساط ٢٤ ماهه صادر می‌شود.
    اسماعیل لـله گانی افزود: در مرحله اول این طرح بزرگ ملی، 350 هزار کارت سهمیه به عهده بانک صادرات ایران تخصیص یافته که به صورت کلی کارت‌ها صادر و در اختیار بازنشستگان قرارمی گیرد و این آمادگی وجود دارد  تا در صورت نیاز و ضمن هماهنگی با نهادهای ذیربط سهمیمه بیشتری متقبل شویم.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه در رابطه با محصول دیگر بانک متبوع که می تواند برای بازنشستگان قابل استفاده باشد خبر داد و گفت: کارت خرید محصول دیگر این بانک است که عملیاتی شده و بانک به عنوان ضامن این کارت‌ها بوده و در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد که اقساط آن ٣٦ ماهه خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو