عصر خودرو

نگاهی به قیمت های پایه پلیمرها در ۱۵ و ۲۹ فروردین ماه؛

صعود بهای مواد پلیمری ادامه یافت

عصر بازار- مقایسه قیمت های پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۵ و ۲۹ فروردین ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

صعود بهای مواد پلیمری ادامه یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت متعلق به پلی استایرن مقاوم با 5.5 درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته است، این کالا از رقم 4هزار و 292 تومان به 4 هزار و 530 تومان رسیده است.

    در رده دوم افزایش قیمت نیز پلی اتیلن سنگین اکستروژن با 3.6 درصد رشد قرار دارد، پلی استایرن معمولی هم 3.2 درصد نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت داشته و از رقم 4هزار و 224 تومان به 4 هزار و 357 تومان رسیده است.

    همچنین پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز نسبت به دو هفته گذشته 2.7 درصد رشد قیمت داشتند، پلی اتیلن های سنگین بادی نیز از رقم 3 هزار و 711 تومان به 3 هزار و 755 تومان رسیدند.

    پلی اتیلن های ترفتالات سوپربرایت و نساجی نیز نسبت به دوهفته قبل با 1.6 درصد رشد روبه رو شدند. به این ترتیب پلی اتیلن های سنگین فیلم، پی وی سی هاو پلی اتیلن های سبک خطی و فیلم نیز 1.5 ، 1.4 و 1.3 درصد نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت داشتند.

    کمترین افزایش قیمت نیز متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و آمورف، همچنین پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی است، به طوری که پلی اتیلن های ترفتالات بطری و آمورف 0.4 درصد و پلی پروپیلن های نساجی 0.3 و پلی پروپیلن های شیمیایی نیز 0.1 درصد افزایش نرخ داشتند.

    در گروه محصولات پلیمری پلی استایرن های انبساطی روندی نزولی داشته و نسبت به دو هفته قبل 2.1 درصد افت نرخ داشتند، به طوری که از رقم 4 هزار و 260 تومان به 4 هزار و 171 تومان رسیدند.

    نرخ دلار نیز در محاسبات قیمت پایه محصولات پتروشیمی با 0.5 درصد کاهش روبه رو شد، به طوری که قیمت دلار از 3 هزار و 484 تومان به 3 هزار و 466 تومان رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها