عصر خودرو

مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر:

دفاتر منطقه‌ای پتروشیمی ایران در آفریقا راه اندازی می‌شود

عصر بازار- مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر از راه اندازی دفاتر صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران در شمال، غرب و شرق قاره آفریقا خبر داد.

دفاتر منطقه‌ای پتروشیمی ایران در آفریقا راه اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، دیاکو عباسی رئیس بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر امروز در نشست خبری در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران‌پلاست با بیان اینکه پتروشیمی امیرکبیر بزرگترین تولیدکننده محصولات پلی‌اتیلن و پلیمری ایران است، گفت: در حال حاضر این مجتمع پتروشیمی از ظرفیت تولید سالانه بیش از 700 هزار تن انواع پلی اتیلن سبک و سنگین خطی برخوردار است.

    این مقام مسئول همچنین با اشاره به تولید سالانه بیش از 520 هزار تن اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر، اظهار داشت: با لغو تحریم‌ها، حجم صادرات محصولات پلیمری به بازارهای آسیایی و اروپایی با افزایش همراه شده است.

    عباسی با اشاره به دیدار و گفتگو با هیات‌های تجاری و اقتصادی از کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، اتریش، بلژیک، هند و پاکستان در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، تاکید کرد: مهمترین محور این گفتگوها، امضای قراردادهای فروش و صادرات انواع محصولات پلیمری است.

    مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر از آفریقا به عنوان بازار جدید محصولات پلیمری و پتروشیمی ایران در دوران پساتحریم یاد کرد و افزود: بر این اساس سه سیاست راهبردی به منظور افزایش صادرات محصولات پتروشیمی به کشورهای آفریقایی در دستور کار قرار گرفته است.

    این مقام مسئول از راه‌اندازی دفاتر فروش منطقه‌ای، خرید یا اجاره انبارهای ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمی و فروش محصولات پلیمری و پتروشیمی با پول رایج کشورها به عنوان سه تاکتیک جدید صادرات پتروشیمی قاره سیاه نام برد و افزود: بر این اساس تاکنون مطالعاتی به منظور ارزیابی اقتصادی و موقعیت‌سنجی راه‌اندازی دفاتر منطقه‌ای پتروشیمی در کشورهای کنیا به عنوان دفتر شرق آفریقا، نیجریه دفتر غرب و الجزایر دفتر شمال آفریقا آغاز شده است.

    وی در پایان با اشاره به صادرات چندین محموله محصولات پتروشیمی و پلیمری به کشورهای شمال آفریقا به ویژه الجزایر در سال جاری میلادی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکان صادرات محصولات پتروشیمی به کشورهای آفریقایی با استفاده از مسیر خط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فراهم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها