عصر خودرو

مدیر شرکت مشاوره سرمایه گذاری معیار:

۶ ماه آینده اقبال به بازار سرمایه بیشتر می‌شود

برجام سندی راهگشا برای روابط اقتصادی است

عصر بازار- مدیر شرکت مشاوره سرمایه گذاری معیار گفت: طی ۶ ماه آینده اقبال به بازار سرمایه بیشتر خواهد شد.

۶ ماه آینده اقبال به بازار سرمایه بیشتر می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، سعید جمشیدی فر در مورد اظهارات اخیر رییس کل بانک مرکزی در خصوص دستاورد کمرنگ برجام برای ایران گفت: آقای سیف جنبه‌های سیاسی، کلان و ملی این موضوع را مطرح کرده است اما سند برجام سندی راهگشا برای روابط اقتصادی و بین المللی است.

    مدیر شرکت مشاوره سرمایه گذاری معیار با اشاره به برداشتن تحریم‌ها و فعالیت بازار سرمایه در این مدت افزود: قاعدتا بازار سرمایه به جایگاه واقعی خود خواهد رسید به شرطی که تصمیم گیری‌ها هیجانی نباشد.

    وی تاکید کرد: طی 6 ماه آینده اقبال به بازار سرمایه بیشتر خواهد شد.

    در خصوص افت شاخص‌های بورس و تشکیل کم سابقه صف‌های فروش در بورس تهران طی روزهای گذشته اظهار داشت: رشد شاخص‌های بورس به دلیل خوش بینی‌هایی بود که پس از مذاکرات و نهایی شدن برجام رخ داد و بازار بر روی صنعت خودرو بسیار متمرکز شد.

    وی با بیان اینکه سیاست‌های دولت در مورد صنعت خودرو نیز بر این خوش بینی‌ها دامن زد افزود: اخبار و اطلاعاتی که در خصوص انعقاد تفاهم نامه‌ها نیز منتشر شد، قیمت سهام و ارزش دو گروه خودروساز (ایران خودرو و سایپا) را افزایش داد.

    مدیر شرکت مشاوره سرمایه گذاری معیار گفت: اقبال بازار سرمایه بیشتر برای صنعت خودرو بود اما نتایج و برآورد‌ها در واقعیات به گونه‌ای دیگر بود.

    جمشیدی فر با اشاره به رشد 3 تا 4 برابری ارزش سهام خودرویی‌ها تصریح کرد: آنچه در شرکت‌ها و ناشرین اتفاق افتاد تفاوت قابل توجهی با گفته‌های مسئولین صنعت خودرو داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها