عصر خودرو

طی یکسال اختصاص یافت؛

۵۰۲ ریال سود به ازای هر سهم "سمازن"

عصر بازار- شرکت سیمان مازندران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ مبلغ ۵۰۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.

۵۰۲ ریال سود به ازای هر سهم "سمازن"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان مازندران با انتشار صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 بصورت حسابرسی نشده اعلام کرد این شرکت با سرمایه 273 میلیارد و 996 میلیون ریال معادل یک هزار و 311 میلیارد و 149 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که نسبت به دوره مشابه سال قبل معادل 43 درصد کاهش داشته است.

    از درآمد این شرکت، بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 362 میلیارد و 440 میلیون ریال رسید که سود ناخالص این دوره نیز نسبت به سال مالی 93 کاهش 64 درصدی را نشان می دهد.

    گفتنی است با کسر هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی از سود ناخالص دوره، مبلغ 226 میلیارد و 856 میلیون ریال سود عملیاتی دوره محاسبه شد که سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش 71 درصدی داشته است.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص سال مالی 94 به مبلغ 137 میلیارد و 592 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 502 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.

    شایان ذکر است سود خالص این شرکت در سال گذشته نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل، معادل 80 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

    با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 850 میلیارد و 865 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها