عصر خودرو

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خبرداد؛

مذاکره با ۱۵ شرکت پتروشیمی جهان برای همکاری مشترک

عصر بازار- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از مذاکره برای آغاز همکاری با بیش از ۱۵ شرکت بین المللی خبر داد و گفت: تاکنون هفت تفاهم نامه برای ادامه همکاری امضا شده است.

مذاکره با ۱۵ شرکت پتروشیمی جهان برای همکاری مشترک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از از وزارت نفت، عادل نژاد سلیم اظهار کرد: در دو روز نخست برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، شرکت هایی از ایتالیا و اسپانیا برای همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند که درحال مذاکره با آنها هستیم.

    وی دهمین نمایشگاه ایران پلاست را متفاوت تر از نمایشگاه های قبلی دانست و گفت: در این نمایشگاه شاهد نقش پررنگ تر بخش خصوصی در صنایع پایین دستی، افزایش انگیزه شرکت های داخلی و شمار بیشتر شرکت های خارجی هستیم.
    مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با تاکید بر لزوم بهره مندی از مدیریت، فناوری و تامین منابع مالی در صنعت پتروشیمی کشور تاکید کرد: ارتباط با دنیا و تسریع در روند توسعه صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی باید در دستور کار قرار گیرد.
    نژاد سلیم، دهمین نمایشگاه ایران پلاست را زمینه روزآمد شدن دانش فنی در حوزه پایین دستی و میان دستی خواند و گفت: باید بتوانیم در سایه گشایش هایی که با اجرای برجام ایجاد می شود و با همکاری شرکتهای برتر در زمینه دانش فنی؛ زنجیره ارزش افزوده در این صنعت را تکمیل کنیم.
    دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در چهار حوزه مواد اولیه، ماشین آلات، محصولات ساخته و نیمه ساخته، خدمات فنی و مهندسی از ٢٥ فروردین در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کرد و تا ٢٩ این ماه ادامه دارد.
    نمایشگاه ایران پلاست با هدف فراهم کردن فرصت کسب و کار جهانی برای صنایع داخلی، ایجاد همگرایی میان صنایع پایین دست ، فرصتی برای معرفی و عرضه و رقابت میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی در حال برگزاری است .
    نمایشگاه امسال با حضور ٥۰۰ شرکت خارجی و ٤۰۰ شرکت داخلی برگزار شده است. آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چک، سوئیس، هلند، دانمارک، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه به شمار می آیند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها