عصر خودرو

رئیس اتاق بازرگانی فارس در دیدار با هیات آلمانی:

هدف عمده دولت، فعال تر کردن بخش خصوصی است

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در دیدار با هیات آلمانی گفت: هدف عمده و تمام سعی دولت این است که از اقتصاد کناره گیری و با حمایت از بخش خصوصی، این بخش را فعال تر کند.

هدف عمده دولت، فعال تر کردن بخش خصوصی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، فریدون فرقانی، روز پنجشنبه درجلسه باهیات مطالعاتی و مشاوره ای برلین آلمان، درشیراز افزود: سیاست

    دولت جمهوری اسلامی ایران، واگذاری امور و کارها به بخش خصوصی است و بر همین اساس، بسیاری از کارخانه ها و شرکت های دولتی طبق برنامه به بخش خصوصی واگذار شده و در ادامه نیز این اتفاق خواهد افتاد.
    فرقانی، با اشاره به وجود چهار هزار و 200 واحد صنعتی در فارس بیان کرد: اکثر این واحدها نیازمند تکنولوژی و فناوری های روز هستند.
    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: پیشنهاد ما به شرکت های آلمانی این است که ضمن بازدید از این واحدها، در زمینه نوسازی فناوری و تجهیزات این واحدها همکاری کنند.
    وی گفت: تجربه استفاده از توانمندی و تجربه فعالان اقتصادی کشور آلمان به گذشته نه چندان دور باز می گردد که تجربیات و اطلاعات خود را به واحدهای صنعتی ما منتقل کردند.
    فرقانی، با اشاره به برپایی نمایشگاه تجهیزات کشاورزی در شیراز گفت: 70 شرکت آلمانی و 30 شرکت فرانسوی فعال در این زمینه در این نمایشگاه که در روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت امسال برگزار می شود شرکت خواهند کرد که این یک فرصت مناسب برای فعالان اقتصادی ما در بخش کشاورزی است که از این فرصت برای برقراری ارتباط با شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه استفاده کنند.
    جمهوری فدرال آلمان به مرکزیت برلین در مرکز قاره اروپا قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها