عصر خودرو

مدیر بازاریابی پتروشیمی جم:

رکورد تولید پتروشیمی جم در سال ۹۴ شکست

عصر بازار- مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی جم از شکستن رکورد تولید این پتروشیمی در سال ۹۴ خبر داد و گفت: ۸۰ درصد از محصولات تولیدی پتروشیمی جم صادر می‌شود.

رکورد تولید پتروشیمی جم در سال ۹۴ شکست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مجید رضایی با اشاره به اینکه پتروشیمی جم یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده پلیمر و مواد شیمایی است گفت: عمده محصولات تولیدی این پتروشیمی اتیلن، بوتادین و بوتنوان و بنزین پیرولیز است که ظرفیت تولید پولوفین در این واحد پتروشیمی سالانه یک میلیون و 200 هزار  تومان است.

    مدیر بازاریابی  و فروش پتروشیمی جم با اشاره به اینکه در سال 94 بالاترین رکورد تولید در پتروشیمی جم بدست آمد گفت: 80 درصد از محصولات ما به بازارهای آسیایی، اروپایی، آفریقایی و حوزه CIS صادر می‌شود.

    رضایی با تاکید بر اینکه سالانه 450 هزار تن مواد پلی‌اتیلین از پتروشیمی جم به کشورهای جهان صادر می‌شود گفت: برنامه شرکت در سال 95 این است که بتوانیم بالاترین رکورد را در تولید انواع مواد پلیمری بدست آوریم و به ظرفیت اسمی پتروشیمی برسیم.

    وی در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های شرکت در سال 95 تغییر بازار صادراتی است که سعی داریم از صادرات به کشور چین کاسته و به کشورهایی صادرات خود را افزایش دهیم که ارزش افزوده بیشتری برای شرکت ایجاد کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها