عصر خودرو

قیمت نفت خام کاهش یافت

عصر بازار- قیمت نفت خام در معاملات امروز، جمعه تحت تأثیر این که اوپک پلاس اعلام کرد تولید خود را برای تامین تقاضای بالاتر بازارها افزایش خواهد داد، افت کرد.

قیمت نفت خام کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، قیمت نفت خام در معاملات امروز، جمعه، تحت تأثیر اینکه اوپک پلاس اعلام کرد تولید خود را برای تأمین تقاضای بالاتر بازارها افزایش خواهد داد، افت کرد.

    قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، تا ساعت 9:15 به وقت تهران، 0.14 درصد نسبت به قیمت بسته شده دیشب پایین آمد و به 78.20 دلار رسید.

    قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا هم تا این لحظه 0.20 درصد افت کرد و به 74.88 دلار رسید.

    حالا همه چشم‌ها به اجلاس روز دوشنبه اوپک پلاس دوخته شده است. آنها در این اجلاس در مورد این بحث خواهند کرد که آیا با توجه به افزایش تقاضا و کمبود عرضه در بازارها، از توافق قبلی خود برای افزایش 400 هزار بشکه در روز تولید نفت در ماه نوامبر و دسامبر، فراتر بروند یا خیر.

    4 منبع آگاه از اوپک پلاس خبر می‌دهند که افزودن به تولید نفت خام به عنوان یک سناریوی احتمالی مورد بحث قرار خواهد گرفت. این در حالی اتفاق می‌افتد که قیمت نفت به بالاترین سطح خود در 3 سال اخیر نزدیک شده و مصرف‌کنندگان خواهان عرضه بیشتری هستند.

    برچسب ها