عصر خودرو

امروز رقم خورد؛

۲نیمه متفاوت معاملات شیمیایی ها در بورس کالا

عصر بازار- فعالان بازار محصولات شیمیایی امروز شاهد دو نیمه متفاوت معاملات در تالار بورس کالا بودند، به طوریکه بخشی از محصولات با قیمت پایه و بدون رقابت اما گروه دیگری از محصولات با استقبال بالای خریداران مورد معامله قرار گرفتند.

۲نیمه متفاوت معاملات شیمیایی ها در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، امروز محصولاتی همچون اوره، کریستال ملامین، زایلین مخلوط، منومروینیل استات، دی اتانول آمین، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

    منومر وینیل استات پتروشیمی شازند امروز به میزان 550 تن عرضه و 5 هزار و 698 تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا 2 هزار و 780 تومان و میانگین خرید آن هم 2 هزار و 806 تومان رقم خورد. منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول شازند نیز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. منواتیلن گلایکول به میزان 330 تن عرضه و 473 تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 2 هزار و 152 تومان و میانگین نرخ خرید آن هم 2 هزار و 221 تومان بود. دی اتیلن گلایکول شازند هم به میزان 110 تن عرضه و 220 تن تقاضا داشت. قیمت پایه آن یک هزار و 923 تومان و میانگین خرید آن هم 2 هزار و 27 تومان رقم خورد.

    محصولاتی که با قیمت پایه معامله شدند

    در همین حال تعداد زیادی از کالاها هم با نرخ پایه معامله شدند. اورتوزایلین پتروشیمی برزویه، سودکاستیک پتروشیمی اروند و بندرامام، الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول فرسا شیمی و اسیداستیک پتروشیمی فن آوران کالاهایی بودند که با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

    به این ترتیب سودکاستیک پتروشیمی بندرامام که به میزان 2هزارتن عرضه شده بود، 1820 تن تقاضا داشت و با قیمت پایه 393 تومان فروخته شد. به این ترتیب بخشی از عرضه سودکاستیک اروند و بندرامام وارد سیستم مچینگ شد.

    همچنین ایزوبوتانول، دی اتیل گزانول پتروشیمی شازند، ارتوزایلین بوعلی سینا، اسیداستیک فن آوران، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز با استقبال اندک خریداران روبه رو شده و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها