عصر خودرو

دیروز ۱۴هزار قرارداد سکه منعقد شد؛

تکروی سررسید آبان در معاملات آتی سکه

عصر بازار- حجم معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران دیروز (سه شنبه) به ۱۴هزار و ۱۷۷ قرارداد و به ارزش بیش از یک هزار میلیارد و ۵۷۷میلیون ریال رسید.

تکروی سررسید آبان در معاملات آتی سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، روز گذشته از پنج سررسید بازار آتی سکه، چهار سرسید با افزایش نرخ و سررسید آبان ماه با افت قیمت رو به رو شد؛ به طوری که سکه سررسید اردیبهشت ماه با افزایش 0/13 درصدی با نرخ یک میلیون و 41 هزار تومان معامله شد، این در شرایطی است که سکه تحویل تیرماه با قیمت یک میلیون و56 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/38 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و 70 هزار تومان معامله شد و افزایش 0/3 درصدی را در این روز تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان با قیمت یک میلیون و 85هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با افت 0/36 درصدی رو به رو شد. در پایان نیز سررسید دی ماه با نرخ یک میلیون و 119 هزار تومان معامله شد و رشد 0/12درصدی را تجربه کرد.

    از سویی در بازار نقدی نیز روز گذشته، سکه طرح جدید با رشد 4 هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 43 هزار تومان معامله شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها