عصر خودرو

در نخستین نشست مدیران مناطق با مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در سال ۹۵؛

بانکداری پرشعبه دیگر کاربردی نیست!

عصر بازار- نخستین نشست مدیران مناطق با مدیرعامل در سال ۹۵ ، با حضور تمامی مدیران مناطق یازده گانه ، معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان با محوریت بررسی عملکرد بانک در سال ۹۴ در محل ستاد مرکزی تهران برگزار شد . تاکید بر مشتری مداری ، کاهش شعب و حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی ، سود آوری و ارتقای آموزش کارکنان ازمهمترین مطالب عنوان شده در این نشست بود.

بانکداری پرشعبه دیگر کاربردی نیست!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این نشست جلیل بی نظیر معاون امور بانکی به ارائه  گزارشی از نحوه عملکرد بانک حکمت در سال 94  بر اساس شاخصه هایی چون میزان منابع و مصارف ، ریسک اعتباری ، سرانه شعب ، قیاس سود و زیان  ،  اهداف سپرده ای ، سرانه تراکنش درگاه های الکترونیکی ، صدور ضمانت های بانکی و ... پرداخت .

    در ادامه مدیرعامل بانک ضمن خوش آمدگویی به مدعوین جلسه و آرزوی موفقیت در سال جدید با تاکید بر شعار سال 95 ( اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل ) خاطرنشان ساخت : حوزه اقتصادی کشور همواره با چالشها و دغدغه های فراوانی روبرو بوده است که اصلاح آن احتیاج به یک اقدام جهادی در تمامی ارکان نظام دارد .
    وی افزود : در این مسیر ، بزرگترین کمک در تحقق اقتصاد مقاومتی را نظام بانکی می تواند داشته باشد . البته باید توجه داشت که نظام بانکی در صورت عملکرد نادرست به همان اندازه نیز می تواند آسیب جدی به این حوزه وارد سازد .
    دکتر عسکرزاده در ادامه با اشاره به بحث خدمات محوری  افزود : مقام معظم رهبری فرموده اند که ارائه خدمات به مردم همانقدر که باید درست و به موقع باشد ، باید در جامعه رونق و تکاپو ایجاد کند .  ما باید همچون گذشته تلاشمان را بیش از پیش به کار بندیم تا کیفیت خدمات خود را به مشتریان افزایش دهیم .
    ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد : برای اینکه در سال جدید موفق تر از قبل عمل کنیم باید تمام توجه مان را به چهار ستون اصلی بانک معطوف سازیم :
    1 –  نیروی انسانی 2- مشتریان 3- سپرده گذاران 4- سرمایه گذاران و سهامداران بانک . باید ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در کنار برخورد شایسته در دستور کار خود قرار دهیم تا ایشان از بانک حکمت راضی باشند ، این چنین است که رضایت حضرت حق از شما نیز تحقق می یابد .
    وی افزود : نیروی انسانی یکی از مهمترین ارکان هر نهادی است که عملکرد مناسب ما در ایجاد فضای مناسب برای کارکنان ، باعث افزایش بهره وری در خدمت رسانی به مردم خواهد شد . بنابراین ارتقا آموزش کارکنان نیز در این بخش بسیار مهم و حیاتی است که نباید از آن غافل شد .
    دکتر عسکرزاده با تاکید بر عدم کارایی بانکداری پرشعبه خاطرنشان کرد :  استراتژی ما اینست که در آینده نزدیک تعداد شعب خود را کاهش دهیم چراکه دوران بانکداری پرشعبه دیگر مرده است و بانک حکمت در صدد است تا با ارتقای خدمات نوین بانکداری الکترونیکی خود به مردم از بانکداری پرشعبه پرهیز کند .
    مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در پایان با اشاره به راه اندازی نخستین سامانه تجارت اجتماعی ایرانیان با برند" دیدی بود " در سالجاری افزود : به یاری خداوند متعال ، در اردیبهشت ماه امسال از این شبکه کسب و کار مجازی با حضور رهبران کسب و کار ایران رونمایی خواهیم کرد .
    وی در خصوص هدف بانک حکمت از راه اندازی شبکه اجتماعی دیدی بود گفت: در دنیای امروز اقتصاد مبتنی بر صنعت ، جای خود را به اقتصاد مبتنی بر شبکه داده است ، ما نیز بر اساس این تفکر دیدی بود را  راه اندازی کردیم وجه تمایز مهمی که این شبکه اجتماعی با سایر شبکه های اجتماعی کسب و کار مجازی در جهان دارد در بانک پایه بودن آنست .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها