عصر خودرو

همزمان با سفر فدریکا موگرینی به تهران انجام می‌شود؛

مذاکره کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا با مقام‌های ارشد وزارت نفت

عصر بازار- کمیسیونر انرژی و تغییرات اقلیمی اتحادیه اروپا شنبه (٢٨ فروردین ماه) با مسئولان ارشد وزارت نفت دیدار و گفتگو می‌کند.

مذاکره کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا با مقام‌های ارشد وزارت نفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، میگل آریاس کانته، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا که به همراه فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه (٢٨ فروردین ماه) به تهران می آید با مسئولان ارشد وزارت نفت دیدار و گفتگو می کند.

    موگرینی را در این سفر افزون بر کمیسیونر انرژی، کمیسیونر تحقیقات، کمیسیونر محیط زیست، کمیسیونر شرکتها و موسسات کارآفرینی، کمیسیونر امور انسانی، کمیسیونر آموزش، کمیسیونر حمل و نقل همراه می کنند و قرار است علاوه بر موضوعات سیاسی درباره تجارت و سرمایه گذاری، انرژی شامل نفت و گاز، انرژیهای تجدید پذیر و بهبود کیفیت انرژی و سوخت گفتگو کنند.

    توماس گراسیموس، معاون مدیرکل کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا در سفر ٢٧ بهمن ماه ٩٤ در دیدار با مدیران صنعت نفت زمینه های همکاری اتحادیه اروپا با بخشهای مختلف انرژی را برررسی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها