عصر خودرو

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت خبر داد

امضای تفاهم‌نامه همکاری با انجمن نفت ایتالیا برای ساخت تجهیزات نفتی

عصر بازار- رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به تاسیس دفتر جدید این انجمن در جزیره کیش به منظور رایزنی با شرکت های خارجی گفت: تفاهم نامه همکاری با انجمن نفت ایتالیا امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری با انجمن نفت ایتالیا برای ساخت تجهیزات نفتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    رضا خیامیان رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از راه اندازی دفتر این انجمن در جزیره کیش به منظور رایزنی با شرکت‌های خارجی و همکاری به منظور ارتقای توان تولید داخل و انتقال فناوری خبر داد و گفت: پس از برجام و ورود کشورهای خارجی برای هماکری در صنعت نفت ایران این انجمن نیز مذاکرات خود را با کشورهای خارجی که امکان حضور آنها در صنعت نفت ایران تقریبا جدی شده است، آغاز کرده ایم.

    وی ادامه داد: در اولین قدم تفاهم‌نامه ای را با انجمن نفت کشور ایتالیا امضا کرده ایم که با همکاری همدیگر اقدام به تولید تجهیزات صنعت نفت در داخل کشور کنیم.

    خیامیان تصریح کرد: این مذاکرات ادامه دارد و هم اکنون با برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی در حال رایزنی هستیم که درآینده رسانه ای خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها