عصر خودرو

رقابت آمریکا با چین و امارات بر سر بازارهای ایران

آمریکا دومین کشور مبدا کالاهای وارداتی ایران شد

عصر بازار- کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، امارات متحده عربی و آلمان به ترتیب اولین کشورهای مبدأ کالاهای وارداتی ایران در روز ۲۲ فروردین هستند.

آمریکا دومین کشور مبدا کالاهای وارداتی ایران شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد نیوز، کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، امارات متحده عربی، آلمان، کره، ایتالیا، هند، ترکیه، برزیل، اتریش، روسیه، پاکستان، تایوان، سوئیس، مالزی، سوئد، قزاقستان، تایلند، هلند و فرانسه به ترتیب کشورهای مبدأ عمده واردات ایران در روز 22 فروردین سال 95 هستند.

     شکل زیر بر اساس آمارهای مندرج در سامانه اطلاعاتی گمرک ایران تهیه شده است.

    لوبیای سویا، مجموعه مولدهایی که با نیروی باد کار می‌کنند، ماشین آلات و دستگاه‌های تهیه لبنیات، کنجاله و سایر آخال‌های جامد از دانه سویا، دستگاه‌هایی که اشعه آلفا، بتا یا گاما به کار می‌برند برای مصارف پرشکی، اجزا و قطعات آنتن‌های صوتی و تصویری، وسایل نقلیه موتوری با حجم سیلندر 1500 تا 2000 سی سی، اکسید آلومینیوم، موتورها و ژنراتورها با جریان مستقیم به قدرت بیشتر از 375 کیلووات و برنج اقلام عمده وارداتی ایران در این روز هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها