عصر خودرو

مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ در گفتگو با «عصربازار»؛

واکسینه شدن بازار نسبت به هیجان

عصر بازار- بازار سهام از روند هیجانی فاصله گرفته است و افرادی که با تحلیل و بررسی صورت های مالی وارد بازار می شوند در شرایط فعلی به سودآوری خواهند رسید.

واکسینه شدن بازار نسبت به هیجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، رضا زنگنه مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ در خصوص روند بازار طی چند وقت اخیر گفت: بازده مورد انتظار بالای برخی از سهامداران با روند فعلی بازار تفاوت دارد اما بازه زمانی مورد انتظار نباید کوتاه مدت باشد و قضاوت عملکرد بازار طی دوره 2 تا 3 هفته ای مناسب نیست.

    وی خاطرنشان کرد: حجم معاملات بورس در سال جاری مناسب ارزیابی می شود و در صورتی که افراد سهام خوب و پر پتانسیل را در پرتفوی سال جدید قرار دهند به طور قطع منتفع خواهند شد.
    این کارشناس بازار سرمایه ابراز داشت: سهم های با پتانسیل بالا و P/E  مناسب بعد از تعطیلات نوروز روند قابل ملاحظه ای را طی کردند.
    رضا زنگنه بیان کرد: بازار طی دو هفته گذشته تحت تاثیر جو و هیجان گروه خودرو قرار داشت.
    این تحلیلگر بازار سرمایه اذعان داشت:  برخی صنایع بورسی طی چند وقت اخیر نوسان زیادی را تجربه نکردند و این اتفاق امیدوار کننده است چرا که بازار  نسبت به هیجان مثبت و منفی واکسینه شده است.
    وی افزود: بازار باید متعادل باشد و کسب بازدهی 25 تا 35 درصد در پایان سال مناسب ارزیابی می شود.
    رضا زنگنه تصریح کرد: بازار سهام از روند هیجانی فاصله گرفته است و افرادی که با تحلیل و بررسی صورت های مالی وارد بازار می شوند در شرایط فعلی به سودآوری خواهند رسید.
    مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ اظهار داشت: سهامداران در صورتی که سهام پرپتانسیل را خریداری کنند در دوره  6 ماهه تا یک ساله به بازدهی خوبی خواهند رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها