عصر خودرو

الجزایر سیاست نفتی ایران را درک می کند

عصر بازار- وزیر انرژی الجزایر در موضعی متفاهم در خصوص موضع ایران در مخالفت با تثبیت میزان تولید نفت بر ضرورت بررسی و اجماع موضوع تاکید کرد و هدف نشست دوحه را «نزدیک کردن مواضع کشورهای تولید کننده نفت و کاهش اختلافات» در این باره دانست.

الجزایر سیاست نفتی ایران را درک می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، "صالح خبری" وزیر انرژی الجزایر در پاسخ به سوالی درباره رد موضوع توافق ویژه بین تولیدکنندگان از سوی ایران برای تثبیت میزان تولید نفت گفت: هر کشوری مشغولیت ها و دلایلی دارد که باید با هم آن را بررسی کنیم و امیدواریم به اجماعی برسیم که مناسب همه باشد.
    خبری افزود: نشست دوحه با هدف نزدیک شدن مواضع کشورهای تولید کننده و کاهش اختلافات برگزار خواهد شد.
    قرار است نشست دوحه با حضور اعضای اوپک و تولید کنندگان غیر عضو 17 آوریل (29 فروردین) برگزار شود.
    وزیر انرژی الجزایر این نشست را تعیین کننده خواند و افزود: رسیدن به راه حل توافقی برای کاهش تولید امکان بهبود تدریجی قیمت نفت را فراهم خواهد کرد.
    روسیه، عمان و نیجریه به طور رسمی استثنا شدن ایران از اجرای طرح تثبیت تولید نفت را در ماه ژانویه گذشته تایید کردند اما برخی کشورهای عربی از تهران خواسته اند به این طرح بپیوندد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها