عصر خودرو

مدیر فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی خبر داد

دسترسی به رکورد تولید روزانه ۶۰ میلیون متر مکعب در فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی

عصر بازار- مدیر فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی از دسترسی به رکورد تولید روزانه ۶۰ میلیون متر مکعب در فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی خبر داد.

دسترسی به رکورد تولید روزانه ۶۰ میلیون متر مکعب در فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، ایرج خرمدل اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از قطب‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی است و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

    وی افزود: نقش مجتمع گاز پارس جنوبی در اقتصاد کشور غیر قابل انکار است و در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده، مجموعه کارکنان و مدیران این مجتمع در راستای تحقق منویات معظم له از همه توان و ظرفیت و پتانسیل موجود بهره می‌برند و برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اهتمام می‌ورزیم.

    مدیر فازهای 9 و 10 پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پالایشگاه پنجم مجتمع گازی که شامل فازهای 9 و 10 می‌شود در واقع از پالایشگاه‌های مهم این مجموعه است و برای افزایش تولیدات و ارسال به شبکه سراسری گاز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

    خرمدل تصریح کرد: کاهش فلرینگ از مهم‌ترین اقدامات در این پالایشگاه است که با تلاش دسته‌جمعی کارکنان و مدیران محقق شده و در یکسال اخیر میزان فلیرنگ بیش از 65 درصد کاهش یافته است.

    وی از دسترسی به رکورد تولید روزانه 60 میلیون متر مکعب در فازهای 9 و 10 پارس جنوبی خبر داد و گفت: با فعالیت‌های انجام شده و با توان متخصصان داخلی، هم‌اکنون روزانه 55.9 میلیون متر مکعب گاز در فازهای 9 و 10 پارس تولید و به شبکه سراسری ارسال می‌شود که این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها