عصر خودرو

هیئت اقتصادی آلمان برای تولید انرژی از زباله به اراک می‌‌رود

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی اراک گفت: یک هیئت آلمانی برای تولید انرژی از زباله و همکاری در زمینه‌های زیست‌محیطی، انرژی‌های تجدیدپذیر و آب و کشاورزی به اراک می‌رود.

هیئت اقتصادی آلمان برای تولید انرژی از زباله به اراک می‌‌رود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اتاق بازرگانی ایران، محمدرضا جعفری رئیس اتاق بازرگانی اراک اظهار کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها امکان فعالیت و همکاری‌های تجاری جدیدی در ایران برای اعضای اتاق بازرگانی شوابن آلمان ایجاد شده است.

    وی گفت: بر این اساس اتاق بازرگانی شوابن قصد دارد در چهارچوب یک استراتژی بین المللی، همکاری راهبردی مستمر با اتاق بازرگانی اراک آغاز کند تا ورود به بازار ایران را برای شرکت‌های عضو هموار نماید.

    جعفری تأکید کرد: به همین منظور هیئت بازاریابی در روزهای ٢٨ و ٢٩ فروردین ماه سال جاری عازم اراک بوده و اتاق بازرگانی اراک میزبان این هیئت است.

    وی افزود: این هیئت که به‌منظور آشنایی با پتانسیل‌ها و توانمندی‌های واحدهای تولیدی صنعتی استان مرکزی و انجام مذاکرات درخصوص همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک بین دو اتاق به اراک سفر می‌کند، اماکن آماده سازی سفر یک هیئت گسترده تجاری به استان مرکزی به‌سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی شوابن در شهریور ماه سال جاری را نیز فراهم می‌کند.

    رئیس اتاق بازرگانی اراک ادامه داد: در این سفر بررسی ایجاد تأسیسات مدرن تولید انرژی از زباله و پسماندهای شهری، ساخت تأسیسات مدرن تبدیل انرژی خورشیدی، چگونگی ایجاد پروژه ساخت قطار سبک شهری (ترام‌بان)، بررسی ساخت کارخانه تولید فیلترهای مدرن صنعتی برای استفاده مؤثر در صنایع آلاینده استان و کشور دنبال می‌شود.

    جعفری در پایان گفت: بررسی همکاری‌های هدفمند فی‌مابین دانشگاه‌های استان مرکزی و دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی ایالت بایرن به‌ویژه در زمینه‌های زیست‌محیطی، انرژی‌های تجدید پذیر و آب و کشاورزی و بازدید از شرکت‌های خصوصی از دیگر برنامه‌های این سفر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها